Telewizja hotelowa – jak to działa?

W pokojach hotelowych nie wystarczy już tylko wygodne łóżko, szafa czy funkcjonalna łazienka. Teraz klienci oczekują znacznie więcej. Jednym z elementów nowego podejścia to nowoczesna telewizja hotelowa.

Nie tylko chcą poczuć się jak w domu, ale przede wszystkim chcą poznać coś nowego, doświadczyć całkiem nowych standardów. Dlatego telewizja hotelowa przestała być już dobrem luksusowym, które można spotkać tylko w hotelach o wysokim standardzie, a stała się obowiązkowym elementem wystroju każdego pokoju.

Decydując się na zastosowanie telewizji hotelowej, zwiększa się komfort gości hotelowych, ale także usprawnia pracę całego hotelu.

Telewizja hotelowa - wygoda dla klintów

Warto wiedzieć przed zakupem telewizorów hotelowych

Telewizja hotelowa to profesjonalne telewizory i wyświetlacze przeznaczone dla obiektów hotelowych. Ze względu na swoje funkcjonalności różnią się od telewizorów konsumenckich.  Decydując się na jej zakup, warto dobrze poznać rynek, aby inwestycja przyniosła hotelowi same korzyści.

Telewizory hotelowe, oprócz swojej podstawowej funkcji, jaką jest oglądanie telewizji, są wartościowym narzędziem marketingowym. Między innymi dlatego, że za jej pomocą można przekazywać gościom hotelowym informacje o obiekcie.

Możemy przekazać informacje o rabatach, czy o dodatkowych atrakcjach, które na nich czekają. Daje to ogromne możliwości. Pozwala na niemal natychmiastową reakcję na zmiany zachodzące między innymi w cenniku czy ofercie.

Oczywiste jest, że za pomocą telewizji hotelowej łatwiej poinformujemy o sezonowych nowościach. O tym co pojawia się w menu restauracyjnym, albo o zabiegach, które pojawiły się z ofercie hotelowego spa.

Zamieszczenie takich prezentacji na kanałach hotelowych to prosty, a zarazem skuteczny sposób na zwiększenie zainteresowania gości. Telewizory hotelowe w odróżnieniu od tradycyjnych ulotek czy folderów reklamowych przekazują znacznie więcej.

Telewizja hotelowa to same korzyści

Zakup telewizji hotelowej na samym początku wiąże się z koniecznością poniesienia dużych wydatków (które można rozłożyć w czasie na kilka lat poprzez skorzystanie np. z leasingu), jednak po jej wdrożeniu bardzo szybko można zaobserwować realne korzyści. Przede wszystkim gwarancja zadowolenia gości hotelowych, którzy otrzymają dostęp do wielu kanałów telewizyjnych oraz do dodatkowych funkcji, które telewizja hotelowa oferuje.

Warto podkreślić, że te rozwiązania można dostosować do indywidualnych potrzeb danego hotelu. Nowoczesne technologie stosowane w telewizorach hotelowych, dają możliwość dostosowania konkretnej oferty programowej. Może być ona skrojona na potrzeby gości hotelowych, np. bez problemu można, wyselekcjonować konkretne kanały telewizyjne.

Telewizory hotelowe umożliwia dostęp do Internetu. Goście hotelowi za pomocą pilota coraz częściej mogą przeglądać treści na stronach internetowych czy sprawdzać pocztę. To również swego rodzaju łącznik między gościem hotelowym a recepcją. Bardzo często zdarza się, że nowe technologie zastosowane w telewizji hotelowej umożliwiają zamawianie posiłków z restauracji, kontakt z recepcją czy nawet zamówienie budzenia.

Design, reklama i co jeszcze?

Telewizja hotelowa to też design, reklama i wiele innych wartości. Są one istotne zarówno dla hotelu, jak i dla samych gości. Design to nic innego, jak nowoczesne profesjonalne telewizory i wyświetlacze. Posiadają one wysokiej jakości obrazu i dźwięku, które swoim wyglądem idealnie wpasują się w aranżacje pokoi, w nawet bardzo nowoczesnych hotelach.

Dzięki najnowszym technologiom, goście hotelowi mogą poczuć prestiż i z pewnością docenią warunki, jakie panują w hotelu. Telewizja hotelowa to również reklama. Umieszczając na kanałach hotelowych prezentację obiektu, ofertę oraz wartościowe informację, można skutecznie zastąpić tradycyjne formy reklamy w pokojach.

Jak to działa?

Decydując się na wdrożenie telewizji hotelowej, trzeba dokładnie zrozumieć sposób jej działania. Obecnie stosowane są nowe technologie, które umożliwiają centralne zarządzanie treścią we wszystkich pokojach hotelowych oraz w lobby, jedynie za pomocą kabla antenowego. Dlatego nie trzeba za każdym razem konfigurować wszystkich urządzeń osobno.

Każda funkcja telewizora, między innymi ustawienie minimalnej/maksymalnej głośności, listy kanałów czy nawet przywitanie gościa z imienia i nazwiska w konkretnym pokoju, jest możliwe niezależnie od obłożenia hotelu. Krótszy czas dokonywania tych zmian, które są przeprowadzane zdalnie, daje realne korzyści dla prowadzących dany obiekt hotelowy.

infografika_telewizja_hotelowa-POSBOX

2017-02-22T12:39:19+00:00
{hook h='displayPdDrAfterBoodyTag'}